SVØMMESKOLEN STARTER OPP I UKE 6

Vi gleder oss stort over å endelig kunne ta imot alle våre medlemmer i svømmeskolen i uke 6.

22.01.2021
I dag har Oslo fått nye corona-regler som følge av smitteutbruddet i Nordre Follo. Det er fra klokken 12.00 i dag ikke tillatt å drive idrett innen- eller utendørs, og bassengene er stengt frem til og med 31. januar i første omgang. Klubben har derfor valgt å utsette oppstarten av samtlige kurs på nivåene hval, skilpadde, pingvin, selunge og sel til uke 6 og det er sendt ut en massemail fra tryggivann.no om dette i dag klokken 14.14.

03.01.2021
Regjeringen la fram nye coronatiltak nå i kveld, som skal gjelde frem til 18.januar. For vår del innebærer dette at all trening innendørs for alle aldersgrupper er nedstengt inntil videre. Utendørs trening der man kan holde en meters avstand fortsetter.

Vi har besluttet å utsette oppstart av kurs (hval, skilpadde, pingvin, selunge og sel) på alle bad til 01.02.2021. Det ble sendt ut en massemail fra tryggivann.no om dette i kveld.

*Vi anbefaler at du ikke reserverer deg fra massemail. Dersom du reserverer deg fra massemail vil du ikke motta viktig info på mail fra klubben. Du kan endre denne innstillingen ved å logge på din bruker på tryggivann.no.