Klubbkolleksjon og utstyr

Som medlem i SK Speed får du fordeler ved kjøp av utstyr hos klubben.no og hos Torshov Sport.

Klubbkolleksjon
SK Speed samarbeider med Torshov Sport om klubbkolleksjon. Ved fellesbestillinger fra klubben får medlemmene våre 25% rabatt. Ved kjøp i butikk- og webshop får medlemmene 15%. Trykk på plaggene kommer i tillegg.

Som medlem i SK Speed får du rabatt hos Torshov Sport på de fleste varer, det er bare å fortelle at du er medlem i SK Speed ved betaling.

Svømmeutstyr
SK Speed har avtale med klubben.no om innkjøp av svømmeutstyr. Det betyr at alle klubbens medlemmer få 20 % på badedrakter, badebukser og svømmeutstyr på klubben.no når du bruker rabattkode «skspeed24». Her finner du mer informasjon om fremgangsmåten og kontaktinformasjon til klubben.no.

Badehette

Speed-badehetter kjøpes av trenerne våre og betales med Vipps til nummer 73831.