Praktisk informasjon om årsmøte 2023

Årsmøte i SK Speed gjennomføres digitalt på årsmøte.no

Digital avstemning:

Avstemningen åpner fredag 24.mars kl.09.00 og lukker fredag 31.mars kl. 16.00.

Hvordan deltar du digitalt?

Meld deg på årsmøtet ved å sende en mail til styregruppen@sk-speed.no. Du får en link via SMS den 24. mars.  Innlogging skjer med en engangskode som du også mottar via SMS. Du kan se gjennom sakene som skal behandles, komme med spørsmål og avgi din stemme. Du kan endre din stemme helt til avstemningen lukker.

Hvem kan stemme på årsmøtet?

For å ha stemmerett må du være fylt 15 år, vært medlem av SK Speed i minst én måned og ha oppfylt medlemsforpliktelsene.

Alle medlemmer har uansett møterett, talerett og forslagsrett.

Hvordan stemme hvis du ikke kan delta digitalt?  Dersom du ikke kan delta digitalt, ta kontakt med styregruppen@sk-speed.no så vil du få en analog stemmeseddel. Dette må gjøres innen avstemningen lukkes.

For å melde deg på til årsmøtet, sender du en e-post med navn og telefonnummer til styregruppen@sk-speed.no

Vi oppfordrer alle til å bruke stemmeretten sin!

Med vennlig hilsen Styret