SK SPEED SØKER ØKONOMI- OG ADMINISTRASJONSKONSULENT/REGNSKAPSFØRER I 100% STILLING

Vår nåværende regnskapsfører skal videre til nye utfordringer og det betyr at vi har en ledig 100% stilling som økonomi- og administrasjonskonsulent/regnskapsfører. Les mer og søk i dag!

Vi har ledig en 100% stilling som økonomi- og administrasjonskonsulent, der omfanget av økonomidelen utgjør ca. 80% og omfanget av administrasjonsdelen utgjør ca. 20%.

Arbeidsgiver: Sportsklubben Speed
Stillingstittel: Økonomi- og administrasjonskonsulent
Ansettelsesform: Fast
Søknadsfrist: 11.10.2020
Arbeidet er hovedsakelig på dagtid, men noe kveld og helg må påregnes. Ønsket oppstart er innen 1.desember 2020.

Arbeidsoppgaver
– Regnskapsføring «A- Å», årsoppgjør, internregnskap og prosjektregnskap
– Kontroll, tilsyn og kvalitetssikring av regnskap, kontroll av hovedbok, samt rapportering av regnskap
– Bistå ved utarbeidelse av ulike budsjett, samt rapportering av budsjettene – Fakturering gjennom flere ulike systemer, lønnskjøring, bilagsføring og andre operative oppgaver knyttet til økonomi
– Administrasjon og økonomi knyttet til reisebestillinger for sportslig avdeling og salg av klubbkolleksjon – Medlemsservice knyttet til økonomiske spørsmål som faktura, medlemsavgift, salg av klubbkolleksjon o.l.
– Kommunikasjon med eksterne samarbeidspartnere som eksempelvis inkassoselskap og revisor, ulike leverandører samt klubbens ulike avdelinger.

Ønskede kvalifikasjoner
Vi søker etter en kollega som innehar flere av disse kvalifikasjonene
– Autorisert regnskapsfører eller utdanning til å kunne bli autorisert
– Høyere utdanning innen økonomi/ regnskap/ revisjon
– Erfaring fra arbeid med regnskapsføring, både årsoppgjør og internregnskap
– Erfaring med Visma, Mamut One eller liknende arbeidsverktøy
– Erfaring med arbeid med IKT- systemer
– Erfaring fra arbeid med administrasjon og koordinasjon knyttet til reisebestillinger, salg og kundeservice
– God forståelse for bedriftsøkonomi

Personlige egenskaper
Vi søker etter deg som
– er god på samarbeid og kommunikasjon
– har et løsningsorientert tankesett
– er serviceinnstilt
– er god til både teamarbeid og selvstendig arbeid

Vi tilbyr
– et arbeidsmiljø med ambisjoner og vilje til organisatorisk vekst og utvikling
– arbeid i en organisasjon som setter samfunnsoppdraget knyttet til idrettens kjernevirksomhet og verdier høyt
– lønn vurderes i henhold til kvalifikasjoner
– ansvar og frihet i stillingen

Om oss
Sportsklubben Speed er et av Groruddalens største idrettslag, med omtrent 1500 medlemmer, fordelt på en stor svømmegruppe og en liten fotballgruppe. I 2018 fylte vi 100 år som idrettslag. Vår hovedbase er på Kalbakken i Oslo, med store deler av svømmegruppa på Nordtvedt bad og fotballgruppa på Kalbakkenfeltet. I tillegg har vi aktiviteter på de fleste andre bad i Groruddalen og Oslo Øst. Administrasjonen har kontorlokaler på Løren. Klubben har en administrasjon på fire, ca. sytti instruktører, syv trenere og mange frivillige ildsjeler og folkevalgte. Vår kjernevirksomhet er svømmeopplæring og svømmetrening, og leverer først og fremst våre tjenester til Groruddalens innbyggere, skoler og barnehager, men også ulike private stiftelser og aktører benytter klubben sine aktiviteter.

Søknad og CV sendes til kari@sk-speed.no
For generelle spørsmål ta kontakt med daglig leder: kari@sk-speed.no
For økonomifaglige spørsmål: nigar.mustafayeva@sk-speed.no