GRATIS SVØMMEKURS I SOMMER – MELD DEG PÅ!

I sommer har vi gleden av å kunne tilby gratis svømmeopplæring for barn og ungdom! Dette arrangeres av svømmeklubbene SK Speed, Lambertseter Svømmeklubb og Oslo Idrettslag Svømming, i samarbeid med Oslo Idrettskrets og Oslo kommune. Det er en fantastisk mulighet til å lære å svømme og ha det gøy i vann!

Kursene holdes i hele sommer på Romsås Bad, Sogn Bad, Lambertseter Bad, og Holmlia Bad.

Her ser du hvilke uker som er tilgjengelige for de forskjellige bassengene:

• Romsås bad: Uke 28, 29, 30, 31, 32 og 33
  • Sogn bad: Uke 28, 29, 30 og 31
  • Lambertseter bad: Uke 29, 30 og 31
  • Holmlia bad: Uke 30, 31 og 32

Kursene går over fem dager, mandag-fredag, i tidsrommet kl 09.00-15.00. (flere kurs pr dag). Tilbudet er for barn og ungdom i aldersgruppen 6 til 19 år, og passer for alle uavhengig av nivå! Aldersinndeling:

• 6-9 år
  • 10-13 år
  • 14-19 år

Vi jobber etter Norges Svømmeskoles prinsipper med ferdighetene dykking, flyting, gli og fremdrift. Instruktørene vil dele deltakerne inn i grupper basert på tidligere erfaring med svømming, og tilrettelegge undervisningen til hver enkelt.

Kursene er betalt av Oslo kommune.

1. Gå til tryggivann.no
  2. Logg inn med brukeren din hvis du har en bruker fra før. Hvis ikke lager du deg en bruker oppe i høyre hjørne.
  3. Søk etter aktivitet på opplæringstype «Sommerkurs» som du finner under «annet» og klubb basert på ønsket sted. (Se oversikt i denne artikkelen over hvilken klubb som holder svømmeundervisning nærmest deg)
  4. Velg ønsket kurs, uke og riktig aldersgruppe
  5. Klikk på «meld meg på»
  6. Ved spørsmål kan du kontakte svømmeklubben!

Romsås Bad:

Holmlia Bad og Lambertseter Bad:

Sogn Bad: