VIL DU VÆRE NM-AMBASSADØR?

Vi søker ambassadører til NM langbane 2018!

Er du opptatt av sosiale medier og har lyst til å være med på å gi NM Langbane oppmerksomheten det fortjener?
Vi søker ambassadører som får være med på mye spennende frem mot og under NM.

Som ambassadør får du ansvar for å bistå promoteringen av NM Langbane i sosiale medier, poste innlegg, bilder og videoer på Instagram og Facebook.
Du følger et gitt rammeverk sammen med de andre ambassadørene, og får kreativt spillerom i prosessen. Gjennom å være ambassadør får du erfaring med både sosiale medier og markedsføring av et arrangement. Du får også bydd på deg selv og jobbet med morsomme utfordringer og oppgaver.

Hvem vi ser etter?
Vi søker totalt 6 ambassadører, en jente og en gutt fra Lambertseter Svømmeklubb, SK Speed og OI Svømming.
Vi ser etter deg som er kvalifisert til NM langbane 2018, og er aktiv bruker av Instagram og/eller Facebook.
Du liker å by på deg selv og poster gjerne et bilde eller to ukentlig.
Du er utadvendt og liker å bli kjent med nye mennesker.
Du liker å få ansvar og synes det er spennende med utfordringer.
Og ikke minst: Du ønsker å bidra til å fremme idretten vi elsker.

Hva får du igjen for å være ambassadør?
En unik mulighet til å være med i promoteringen og markedsføringen av et stort arrangement.
Mulighet til å være kreativ og lære mer om sosiale medier, som kan brukes senere i arbeidslivet.
Alle våre ambassadører vil få noen hyggelige gaver som takk for innsats og hjelp.

Hvordan søker du?
Hvis du har lest helt hit betyr det at du har lyst til å være med, veldig bra!
Dersom du ønsker å bli en av våre ambassadører sender du en kort epost til din kontaktperson i klubben (står nedenfor) med litt tekst om hvorfor du ønsker å bli ambassadør og hva du kan bidra med. Ta gjerne med hvor mange følgere du har på Instagram (vi sjekker også dette).

Søknaden sendes til:
LSVK: Caroline@lsvk.no