Strålende innsats i Fredrikstad

Vi lar gutta boys, Naveen og Nilacsan, få plass i solen denne gangen. Som nummer en og to i klassen gutter 2004 under LÅMØ i Fredrikstad, viser de at det gror godt i klubben.

Vi gratulerer 🙂

Speed ble sjuende beste klubb i år.

Naveen og Nilacsan ble nummer 1 og 2 i gutter 2004.

Ellers var det mange gode prestasjoner å se under LÅMØ i helgen, selv om ikke alle fikk ut sitt potensiale denne gangen. I en individuell idrett som svømming kan det ikke ofte nok poengteres at uten et lag kommer man ingen vei. Det å se bak resultater og ha «is» i magen når/hvis det «butter» imot er en helt nødvendig egenskap for utøver og trener.

Alt i alt ble det satt personlige rekorder i 53 av 75 starter for svømmerne fra Speed.

Her kan du se alle resultatene.

En ekstra takk til de foresatte som tok ansvar for å holde oppe en sosial profil under oppholdet!