Sportsklubben Speed søker daglig leder i 100% stilling

Logo SpeedSK Speed har i de siste årene vokst både sportslig og i størrelse, og vi søker nå etter en daglig leder som kan ha hovedansvaret for den daglige driften. Som daglig leder vil du ha totalansvaret for driften av klubben, herunder personal-, markeds-, kommunikasjon- og økonomiansvar. Daglig leder vil rapportere til styret i SK Speed. Dine oppgaver vil ligger i all hovedsak innenfor svømmegruppa og vil være å videreutvikle og gjennomføre strategier for å sikre en videre forsvarlig vekst både innenfor konkurranse- og breddeidretten samt kursvirksomhet. Det vil være viktig at bredden og mangfoldet i SK Speed ivaretas på en god måte. Til din hjelp vil du ha et engasjert og kompetent trenerteam med heltidsansatt hovedtrener, en heltidsansatt kursansvarlig samt hovedstyret i SK Speed og understyrer.

Klikk her for å lese fullstendig stillingsannonse.