Ledig deltidsstilling/ekstrajobb som kurskoordinator for svømmekurs i SK Speed

SK-Speed søker etter kurskoordinator for svømmekurs ved Nordtvet bad, Kalbakken.

Stillingen innebærer følgende oppgaver:

• Sette opp kurstimeplaner for året
  • Systemansvarlig for kursdatabasen  Trygg i Vann
  • Oppfølging av påmelding
  • Etterarbeid ved kursoppstart
  • Fast kontortid i forbindelse med kursene, ca 2 timer pr uke (fortrinnsvis søndag ettermiddag)
  • Kontakt med Norges svømmeforbund for tilrettelegging av instruktørkurs
  • Andre relevante oppgaver

Kurskoordinator samarbeider tett med svømmekursenes hovedinstruktør og styret i svømmegruppa.

Vi søker etter en person som liker administrativt arbeid og som er fleksibel og strukturert. Du må ha anledning til å jobbe intensivt i perioder i forbindelse med oppstart av svømmekurs. I løpet av året holdes det tre runder med svømmekurs (august, november og februar og ev. inttensivkurs i juni). Kursene varer i 12 uker og det holdes fire kurs pr uke. Hovedinstruktør har ansvaret for innholdet i kursene og det er ikke nødvenig med kunnskap om svømming. I hver kursrunde går det ca 300 barn.

Lønn etter avtale.

Mer informasjon om stillingen kan du få ved å kontakte:

Sissel Voxholt – mobil 924 63 556 (kveldstid) mail: sissel.woxholt@sk-speed.no

Bjørn Myhre – mobil 982 22 880 (kveldstid) mail: bjorn.myhre@sk-speed.no

Søknad med CV sendes på e-post til sissel.woxholt@sk-speed.no

Søknadsfrist: snarest