SK Speed 100 år

SK Speed ble stiftet 13. juli 1918. 100 år med idrettsglede skal feires på mange måter gjennom 2018. Her er noen av aktivitetene vi planlegger:

LÅMØ øst 2018
9.-11. februar inviterer vil hele Østlandet til LÅMØ på hjemme på Nordtvet Bad. Det blir stinn brakke, god stemning og rask svømming. Alt det vi liker best. Under ser du bidraget som vant logokonkurransen. Takk til Thomas Abustan og familien for bidraget! Om ikke lenge vil du se logoen på T-skjorter, hetter og mer.

NM Langbane 2018
Sammen med OI svømming og Lambertseter Svømmeklubb arrangerer vi NM langbane  på Tøyenbadet. Under ser du bidraget som vant logokonkurransen. Takk til Maria Rølland fra Oslo Idrettslag Svømming for det kule bidraget. Den skap pryde badehetter, skjorter og annet materiell under det store arrangementet.

Landsstevnet 2018
22.-23. september arrangerer vi Landsstevnet i svømming her på Nordtvet Bad.

Jubileumstur
I august inviterer vi medlemmene våre til å bli med til Marokko på treningsleir. Når tid og sted er fastsatt og alt annet har falt på plass blir dette annonsert. Under ser du logoen som skal representere 100-års jubileumet. En stor takk til vår egen Stine Holm Røed for bidraget!

Jubileumslogo
Vi vil trykke forskjellige logoer, T-skjorter etc. i forbindelse med jubileumet. Mer info kommer.

Hvordan ønsker du å feire?
Forslag til andre måter å feire på tas imot med åpne armer. Send gjerne forslaget ditt til dagligleder@sk-speed.no.