Bli sponsor

Bli sponsor i SK Speed

For oss i SK Speed er det viktig å kunne tilby barn og unge i Groruddalen et positivt og aktivt miljø som bygger på mestring, sørger for sosialisering og som er helseforebyggende. For at tilbudet skal vokse og blir bedre, kan du og din bedrift bidra.

Hva går midlene til?
Alle midler vi får via sponsorer går utelukkende til svømmeopplæring og svømmeidrett i SK Speed. Dette bidrar til at flere kan gå på kurs og lære å svømme, til at vi kan gjennomføre og delta på stevner og til treningsleirer for å nevne noe.

Ta samfunnsansvar og bidra til inkludering
Vis at bedriften tar samfunnsansvar og støtter en god sak. Som sponsor av SK Speed får du:
– Link på nettsiden vår i hele 2019
– Annonse i programmet til de to største stevnene våre, Speed Open og OBOS Cup
– 1 øvelse i bedriftens navn under Speed Open 2019
– Mulighet for å henge opp logobanner under Speed Open og OBOS Cup
(*banneret må være max 1,5m x 2m, og er noe bedriften selv må produsere)
Pakken koster kr 5000.

Det er også mulighet for utvidelse av sponsorpakken. Da kan man for eksempel sponse egne svømmekurs eller sponse flere øvelser under stevnene.

Bli sponsor i dag
Vi setter stor pris på alle våre sponsorer og er veldig glad for deres bidrag til klubben. Vil dere være med på laget? Kontakt daglig leder, Kristian Austveg, for en uforpliktende prat i dag.

Kari Leer Backe-Hansen
E-mail: dagligleder@sk-speed.no