SK Speed ansetter sportsadministrator

Vi har gleden av å bekjentgjøre at Nigar Mustafayeva (31) er ansatt som sportsadministrator i SK Speed fra 1. juni i år. Nigar er opprinnelig fra Aserbajdsjan, og har bodd i Oslo siden 2009.

Hun er i disse dager i ferd med å avslutte sin bachelorgrad i økonomi og administrasjon ved OsloMet, og har fra før av mastergrad i menneskerettigheter fra Universitetet i Oslo. Hun har også studert internasjonal rett ved Baku Statsuniversitet og internasjonal offentlig rett ved UiO. Stillingen Nigar skal fylle er primært ment å ivareta behovene for konkurransesvømmerne (gruppa A til F), og representerer en markant oppgradering av klubbens administrative kapasitet. Hun har i flere år også arbeidet i reiselivsbransjen, noe som vil komme godt med når hun nå får hovedansvaret bl.a. for svømmernes reiseaktivitet. Vi ser frem til et godt samarbeid med vår nye sportsadministrator og ønsker henne velkommen til klubben.

– Hovedstyret, SK Speed