Nye dommerkurs

Oslo svømmekrets tilbyr igjen kretsdommerkurs, og vi vil gjerne ha din deltakelse der! (Det vil si; hvis du ikke er dommer allerede.) Deler av kurset tas nå elektronisk, så det er bare nødvendig å avsette tid til to tretimers økter for undervisnig og eksamen. Mer om tid og sted kan du lese nedenfor.

Vi trenger mange dommere (slik at det blir mindre å gjøre på hver) for å kunne gjennomføre approberte stevner i kretsen. Dommerjobben er en hyggelig jobb som alle etter noen timers opplæring kan klare. SK Speed ønsker å være en ledende klubb hva gjelder dommerrekruttering, og derfor ønsker vi DEG som deltaker på dette kurset.

Tid:

Onsdag 13. mai kl. 18-21.

Torsdag 14. mai kl. 18-21.

Sted:

Osloidrettens Hus, Ekebergveien 101, 1178 Oslo, – møterom 320.

Pris:

Gratis! (Kurset koster kr. 1.000,-, men klubben betaler for personer tilknyttet SK Speed.)

Påmelding:

Send påmelding til stevne@sk-speed.no.

Påmeldingen må inneholde: Navn, adresse, fødselsdato og e-postadresse.

Frist:

Vi må ha mottatt påmeldingen din snarest, og senest den 1. mai 2009.